Η Χαριτωμένη είναι απόφοιτη του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών, κατέχει ΜΒΑ στις «Νέες Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων» και Διδακτορικό δίπλωμα στο Αθλητικό Μάρκετινγκ από το ίδιο Πανεπιστήμιο με τίτλο «Η επίδραση της χορηγίας στη συμπεριφορά των φιλάθλων της υποστηριζόμενης και της αντίπαλης ομάδας». Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη διοίκηση επιχειρήσεων, τη διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, την επιχειρηματικότητα, το μάρκετινγκ, τη συμπεριφορά καταναλωτή και την αθλητική χορηγία.
Διδάσκει το μάθημα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (με έμφαση στο μάρκετινγκ) στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ΜΒΑ του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ έχει συμμετάσχει εθελοντικά στη διδασκαλία των μαθημάτων Επιχειρησιακή Στρατηγική, Διοργάνωση Πολιτιστικών και Αθλητικών Γεγονότων, Αθλητική Διοίκηση (τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πατρών) και Εισαγωγή στον Ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα (Πρόγραμμα Erasmus, Πανεπιστήμιο Πατρών). Απασχολείται στο ερευνητικό πρόγραμμα του ERASMUS+ (InTSEnSE) με θέμα τη Διεθνοποίηση των Κοινωνικών Επιχειρήσεων, Βιωσιμότητα και Εκπαίδευση ως ερευνήτρια και έχει χρόνια εμπειρία στη στατιστική ανάλυση και επεξεργασία ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων με τη χρήση προηγμένων στατιστικών εργαλείων.
Έχει πραγματοποιήσει παρουσιάσεις σε Ελληνικά και Διεθνή Επιστημονικά Συνέδρια, όπως στο European Association for Sport Management Conference, Conference of European Academy of Management, International Conference on Contemporary Marketing Issues, MakeLearn and TIIM Joint International Conference, Συνέδριο Διοίκησης Αθλητισμού και Αναψυχής (Ελλ.Ε.Ε.Δ.Α.Α.), ενώ οι εργασίες της έχουν δημοσιευτεί σε Διεθνή Επιστημονικά Περιοδικά όπως στο Journal of Strategic Marketing, Sport, Business and Management: An International Journal, International Journal of Synergy and Research.